mandag den 11. juni 2012

Et svagt øjeblik .


Efter en meget god, men sindssygt hård weekend bag baren til Klitmøller Sommerfest, indebærende øl, junkfood, kæmpe fiskebord og et minimalt niveau af søvn - er jeg altså virkelig træt i dag ..

Det udnyttede min søde tand desværre da jeg var i Føtex for at handle .. de havde nemlig hindbærsnitter til kun 8 kr, og *hop hop hop* to stk. kom med mig hjem ..
Og jeg har spist dem begge to! :O
Og helt ærligt - så var de jo slet ikke så gode - hvilket man også tydeligt kan se på billedet .. De var super tørre, og uden smag af hindbær overhovedet .. øv bøv - spild af både kcal og penge..

Nu sidder jeg og ordner lidt mails, tilmeldinger og diverse papirarbejde inden jeg skal tidligt i seng - vi skal nemlig igang med vores Bacholerprojekt i morgen - så det er med at være skarp :)

2 kommentarer:

  1. Åh hvor jeg kender det! Man bliver ofte skuffet over føtex bageren, men i et svagt øjeblik er det svært ikke at blive fristet. Jeg kan se at du er fra Århus, så hvis du ikke allerede har været forbi, så prøv MoccaCity's hindbærsnitter i Gl. Munkegade, de er virkelig verdens bedste! Deres chai latte er forresten også god ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha det må jeg prøve! Hindbærsnitter er bare toppen ;)

      Slet