mandag den 7. november 2011

It's all about the shoes .


Det er ingen hemmelighed at jeg elsker sko .
Specielt højhælede sko - de er smukke i sig selv, og får altid én til at se slankere, højere og bedre ud .
What´s not to like ?
Efterår betyder vel næsten selvfølgelig også nye sko ?
Og dette efterår er det da vist de ridestøvle-ligende ankelstøvler der er et hit - og det er jeg også faldet for :)


Disse sorte læder støvler er fra Asos og kan købes her .
De er super lækre at gå i, og et rigtig godt køb - som jeg forhåbentlig kan bruge hele vinteren også :)


De gule støvler er fra Monki .
De er desværre ikke i læder, men jeg blev bare nødt til at købe dem da jeg så dem .
Synes de er super seje og et friskt pust - der alligevel passer til efterårets brændte farver :)

Jubii . Sko er skønt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar